مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-08سياسي

چرا با مافیاها و سلطان های زالوصفت برخورد نمی شود؟


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت و مجلس بسیج شوند و افسار گرانی ها را بکشند، گفت: چرا با مافیاها و سلطان های زالوصفت برخورد نمی شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: اگر مدیران کشور به نقش تعیین کننده معلمان در آینده کشور برسند، قطعا با همه توان در حل مشکلات آنها تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر بپذیریم که معلمان سازندگان تمدن نوین اسلامی هستند، در حل مشکلات آنها جدی تر عمل خواهیم کرد؛ امروز اجرای صحیح رتبه بندی فرهنگیان، تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و شرکتی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به دنبال بهبود کیفیت آموزش است، مورد انتظار همگان قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت جاری اقتصاد و معیشت مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: رقابت برای تصاحب قدرت بر رقابت برای خدمت غلبه کرده است.

نوش آبادی تصریح کرد: تورم نفس مردم را گرفته و بازار آشفته کمر مردم را شکسته و چه کسی مسئول پاسخگویی به این وضعیت است؟ وی افزود: افزایش بی رویه قیمت ها، فقر را گسترش می دهد؛ بنابراین مسئولان چشمان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا با مافیاها و سلطان های زالوصفت برخورد نمی شود؟

چرا با مافیاها و سلطان های زالوصفت برخورد نمی شود؟