مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-08اقتصادي

ایجاد دسترسی مترو برای ترمینال شرق/30 طرح برای بوستان سرخه حصار


شهردار منطقه 13 تهران درباره ترمینال شرق با اشاره به ایجاد دسترسی مترو برای ترمینال شرق گفت: بیش از 30 طرح در بوستان سرخه حصار در مرکز سرمایه گذاری شهرداری تهران در حال مطالعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران در صحن امروز شورای شهر تهران درباره وضعیت ترمینال جدید شرق اظهارداشت: وظیفه شهرداری منطقه 13 در خصوص ترمینال جدید، ایجاد دسترسی مترو است که هزینه احداث آن هزار و 500 میلیارد تومان بوده که پیش بینی و طراحی ها به عنوان ایستگاه پایانه شرق و همچنین ایستگاه ابتدای خط مترو تهران-پردیس انجام شده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه یکی از ایستگاه های مهم آن منطقه خواهد بود که شهروندان از آن استفاده خواهند کرد.

در زمینه ایجاد مسیر ویژه اتوبوس های تندرو و تاکسی در ترمینال شرق مسئله ای وجود ندارد و خط ویژه تندرو موجود در خیابان دماوند از سه راه تهرانپارس تا پایانه شرق هدایت خواهد شد و پایانه تاکسی شهید کلاهدوز نیز در خدمت شهروندان خواهد بود.

 احمدی با بیان اینکه یکی از دلایل وقفه چهار ساله در ترمینال شرق این است که زمین پایانه فعلی شرق متعلق به بنیاد 15 خرداد است، یادآور شد: البته هنوز سند دریافت نکرده اند و در محاکم حقوقی پیگیری برای سند انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دسترسی مترو برای ترمینال شرق/30 طرح برای بوستان سرخه حصار

ایجاد دسترسی مترو برای ترمینال شرق/30 طرح برای بوستان سرخه حصار