مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-08اقتصادي

محسن رضایی: احتمال پرداخت دو ماه یارانه نقدی و بعد از آن کالابرگ


معاون اقتصادی رییس جمهور اظهار داشت: تا کنون دلار 4200 تومانی به تجار داده می شد و از این به بعد همان پول به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار داده می شود.

- معاون اقتصادی رییس جمهور اظهار داشت: تا کنون دلار 4200 تومانی به تجار داده می شد و از این به بعد همان پول به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار داده می شود.

طبق اعلام معاون اقتصادی رییس جمهور، در جریان حذف به واردات و همچنین اصلاح وضعیت ارز 4200 تومانی، محسن رضایی-معاون اقتصادی رییس جمهور- در رسانه ملی، توضیحاتی هر چند مختصر در مورد نحوه پرداخت یارانه به مردم از محل این حذف ارائه کرد.

وی با اشاره اینکه قرار شده است منابع ارز 4200 تومانی که به صورت ارزان در اختیار تجار قرار می گرفت، در قالب کالابرگ به مردم اختصاص پیدا کند گفت: با توجه به اینکه باید این روند در آرامش انجام شود، تصمیم بر این شد که در دو ماه اول مبلغی به صورت نقد به حساب مردم واریز شود که برای دهک های پایین 400 هزار و دهک های بالا 300 هزارتومان است.

به گفته رضایی با توجه به تاکید قانون بودجه مبنی بر پرداخت منابع به صورت کالابرگ، قرار بر این شده که در دو ماه اول تا زمان ایجاد شرایط، برای کاهش فشار گرانی ها مبلغ نقدی واریز شود ولی در ادامه به صورت کالابرگ خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: احتمال پرداخت دو ماه یارانه نقدی و بعد از آن کالابرگ

محسن رضایی: احتمال پرداخت دو ماه یارانه نقدی و بعد از آن کالابرگ