مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-08پزشكي

سلامتی انسان به سلامتی سیاره گره خورده است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش رابطه میان انسان و محیط را یک رابطه دوطرفه برشمرد و گفت: سلامتی انسان در گرو سلامتی سیاره است.

-  اردلان زیلابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تفرش ضمن گرامیداشت هفته سلامت گفت:  همه اعمال و رفتار انسان ها بر محیط پیرامون خود اثرگذار است و هرچه محیط اطراف سرسبز تر و آلودگی آب و هوا کمتر باشد، بیماری های گوارشی، عصبی و روحی در انسان کمتر و راه رسیدن به اهداف هموارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته سلامت در کنار اقدامات برنامه ریزی شده شاهد افتتاح پایگاه فوریت پزشکی بین جاده ای در شهراب شهرستان تفرش خواهیم بود و در صورت فراهم سازی شرایط ساختمان دیالیز نیز در هفته جاری افتتاح خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش تاکید کرد: در برنامه پارک نوردی و اردویی که در هفته جاری برگزار می شود ضمن گشت و گذار و نظافت با همراه داشتن شعارهای مربوطه بر روی بنر، آموزش های لازم در این راستا ارائه می شود.

زیلابی با بیان اینکه هفته سلامت که از 17 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری  برگزار خواهد شد، فرصت خوبی برای تغییر دیدگاه همگان نسبت به  محیط زیست است،  بیان کرد:  هر کس به سهم خود در حفظ محیط، طبیعت و زیست گاه و در مجموع سیاره خود چه وظیفه و نقش مهم و ارزشمندی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی انسان به سلامتی سیاره گره خورده است

سلامتی انسان به سلامتی سیاره گره خورده است