مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-08اقتصادي

خرید10 کیلومتر لوله جدید مورد نیاز طرح آبرسانی به بهمیی از سد کوثر


رییس اداره منابع آب شهرستان بهمیی از خرید، حمل، تخلیه و دپوی 10 کیلومتر از لوله های جدید مورد نیاز طرح آبرسانی به شهرستان بهمیی از سد کوثر با اعتبار بالغ بر50 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ رییس اداره منابع آب شهرستان بهمیی از خرید، حمل، تخلیه و دپوی 10 کیلومتر از لوله های جدید مورد نیاز طرح آبرسانی به شهرستان بهمیی از سد کوثر با اعتبار بالغ بر50 میلیارد تومان خبر داد.

محسن افروزی گفت: کل خط انتقال پروژه آبرسانی به شهرستان بهمیی حدود 58 کیلومتر (46 کیلومتر خط انتقال اصلی و 12 کیلومتر خط انتقال فرعی) است، که با احتساب این 10 کیلومتر حدود 40 کیلومتر از لوله مورد نیاز خط انتقال اصلی طرح تاکنون خریداری شده و عملیات لوله گذاری و جوشکاری حدود 30 کیلومتر آن در حال حاضر انجام شده است.

رییس اداره منابع آب شهرستان بهمیی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمیی جز مصوبات رییس جمهور و هییت محترم دولت به استان است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه روند اجرایی طرح بسیار خوب بوده، بطوری که ظرف کمتر از 3 ماه گذشته حدود 8 کیلومتر حفاری کانال و لوله گذاری انجام شده که در صورت تداوم روند قابل قبول فعلی تخصیص اعتبارات طرح می توان به اتمام طرح و بهره برداری کامل آن در سال 1402 طبق مصوبه سفر رییس جمهور محترم به استان امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید10 کیلومتر لوله جدید مورد نیاز طرح آبرسانی به بهمیی از سد کوثر

خرید10 کیلومتر لوله جدید مورد نیاز طرح آبرسانی به بهمیی از سد کوثر