مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 23:072022-05-07اقتصادي

حسینی پور: توقف ساخت سد فینسک با دستور رییس جمهور


استاندار مازندران با اعلام توقف ساخت سد فینسک با دستور رییس جمهور گفت: با توجه به مشکل کم آبی در استان، اولویت تامین آب شرب و کشاورزی مردم مازندران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران  در گفت وگو با شبکه تبرستان با اعلام توقف احداث سد فینسک، اظهار کرد: دستور توقف سد فینسک از سوی آقای رییس جمهور داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکل کم آبی اولویت تامین آب  شرب و مورد نیاز مردم مازندران است، گفت: با توجه به گزارشی که رییس جمهور ارائه شد، ایشان در این زمینه اعلام کردند بررسی های دقیق کارشناسی در این زمینه انجام شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در این زمینه مجموعه وزارت نیرو ماموریت پیدا کرد که دقیق بررسی کند، ادامه داد: از همان ابتدا به وزارت نیرو گزارش های دقیقی ارائه شد و این طرح را، طرح غیرحرفه ای اعلام کردند و به لحاظ صرفه اقتصادی نیز به هیچ عنوان این طرح را مناسبی نمی دانستند.

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به بررسی های که در گذشته انجام شد وزارت نیرو گزارش داد که این طرح، طرح مناسبی نیست، یادآور شد: همچنین این مسیری که آب را می خواهند منتقل کنند در واقع مسیر صرفه جویی برای کشور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی پور: توقف ساخت سد فینسک با دستور رییس جمهور

حسینی پور: توقف ساخت سد فینسک با دستور رییس جمهور