مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-07سياسي

آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان از زبان عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی


عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص آخرین طرح رتبه بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در همایش روز معلم با بیان اینکه ایران قوی نیازمند آموزش و پرورش ایده آل است، در خصوص طرح رتبه بندی معلمان گفت: این طرح از سال 89_90 در دستور کار قرار گرفت و در دولت های مختلف به مجلس ارائه شد اما در مرحله اجرا طرح برگشت میخورد سالهای سال این طرح خاک می خورد که سال گذشته کمیسیون آموزش مجلس با کمک آقایان زاهدی و اسماعیلی این موضوع را در کمیسیون تلفیق مطرح کردیم که  مصوب شد و در مجلس رای آورد.

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح 16 اسفند سال گذشته توسط هیئت رییسه و امضای رییس مجلس به عنوان قانون به دولت اعلام شد افزود: بیش از 1000 ساعت در کمیسیون در خصوص نظام رتبه بندی معلمان بحث شد 26 بار آیین نامه آن تغییر کرد مجدداً قرار است تغییراتی در آیین نامه صورت گیرد.

وی بیان کرد: حداقل افزایش حقوق معلمان را 45 درصد و اگر وضع مالی دولت خوب باشد 70 درصد نظر گرفتیم، البته از رییس کمیسیون آموزش شنیدم که حداقل افزایش حقوق یک میلیون و 800 تومان و سقف 5 تا 7 میلیون است.

روشنفکر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص 86 میلیارد تومان به استان  از محل محرومیت زدایی گفت: 54 مدرسه کپری و سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان از زبان عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان از زبان عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی