مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-07اقتصادي

تجهیزات تصفیه پیشرفته در شهرک صنعتی سمنان نصب شد/ استحصال 350 مترمکعب آب از پساب


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از استقرار تجهیزات تصفیه پیشرفته در تصفیه خانه شهرک صنعتی سمنان به منظور استحصال آب خام صنعتی از پساب خبر داد.

- محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: حدود 300 تا 350 مترمکعب از فاضلاب ورودی تصفیه خانه شهرک صنعتی سمنان با استقرار تجهیزات تصفیه پیشرفته در این تصفیه خانه با هدف استحصال آب خام صنعتی به آب درجه یک، قابل استفاده در صنعت تبدیل خواهد شد.

وی گفت: راکتور بیولوژیکی غشایی (MBR) یکی از واحدهای سیستم تصفیه پیشرفته و استحصال آب خام صنعتی از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: برای این سیستم با هدف جبران بخشی از کمبودهای آبی صنایع شهرک و از طرفی لزوم جایگزینی با تجهیزات جدید، طی قراردادی مراحل سفارش دهی و ساخت طی یک سال گذشته انجام و پس از گذراندن تشریفات ترخیص به محل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان حمل و تخلیه شد.

باقری خاطرنشان کرد: سیستم MBR (راکتور بیولوژیکی غشایی) به عنوان یکی از سیستم های تصفیه جدید در تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی است و با این فناوری امکان به روزرسانی سیستم های قدیمی تصفیه فاضلاب و حذف آلودگی ها در حدود بالای 99% وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات تصفیه پیشرفته در شهرک صنعتی سمنان نصب شد/ استحصال 350 مترمکعب آب از پساب

تجهیزات تصفیه پیشرفته در شهرک صنعتی سمنان نصب شد/ استحصال 350 مترمکعب آب از پساب