مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-07اقتصادي

اختصاص هزار میلیارد تومان برای پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان


استاندار همدان از اختصاص هزار میلیارد تومان برای تکمیل انتقال آب از سد تالوار خبر داد و گفت: تخصیص این میزان نشانه اهمیت موضوع تامین آب پایدار است که دولت به آن توجه ویژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ استاندار همدان با همراهی برخی از مدیران و مسئولان از روند اجرای پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان و تصفیه خانه آن بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

استاندار همدان در این بازدید از اختصاص هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه انتقال آب از سد تالوار خبر داد و گفت: تخصیص این میزان نشانه اهمیت موضوع تامین آب پایدار برای مردم استان است که دولت سیزدهم به آن توجه ویژه دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با پیگیری های انجام شده 500 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه اختصاص یافت و 500 میلیارد تومان دیگر نیز به تازگی واریز شده و این موضوع اقدام بی نظیری در پروژه هایی است که پس از انقلاب در کشور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب از سد تالوار مشکل کمبود اعتبار ندارد افزود: انتظار داریم قرارگاه خاتم الانبیا با افزایش توان فنی و تیم کاری خطوط انتقال را با شتاب بیشتری اجرا کرده و طبق جدول زمانبندی این پروژه را به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار میلیارد تومان برای پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان

اختصاص هزار میلیارد تومان برای پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان