مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-07اقتصادي

نماینده مجلس: بسیاری از بانک ها هنوز اطلاعات کامل ابربدهکاران را افشا نکرده اند


همین افشای اطلاعاتی سبب می شود که پیله پوشالی که بدهکاران برای خود ساخته بودند و اعتبار آنان فرو ریزد و اگر بخواهند کسب و کاری انجام دهند شرکای آنان دیگر می دانند که این افراد بد حساب بوده و به تعهدات خود عمل نکرده اند.

- همین افشای اطلاعاتی سبب می شود که پیله پوشالی که بدهکاران برای خود ساخته بودند و اعتبار آنان فرو ریزد و اگر بخواهند کسب و کاری انجام دهند شرکای آنان دیگر می دانند که این افراد بد حساب بوده و به تعهدات خود عمل نکرده اند.

تسنیم: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسیاری از بانک ها هنوز لیست ابربدهکاران را اعلام نکرده و یا به صورت کامل اطلاعات آن ها را افشا نکرده اند گفت: باید این مسئله گسترده از سوی همه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری انجام گیرد.

غلامرضا مرحبا درباره نظارت مجلس بر برخورد با ابربدهکاران بانکی با بیان اینکه مجلس پیگیر برخورد با ابربدهکاران هست اظهار داشت: بانک ها اکنون به صورت داوطلبانه و در تداوم دستور وزارت امور اقتصاد و دارایی اقدام به افشای اسامی بدهکاران بانکی کرده اند .

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید این مسئله را به یک رویه قانونی در کشور تبدیل کنیم تا اطلاعات ابربدهکاران بانکی به صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرد افزود: ما در مراحل ابتدایی شفافیت هستیم و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بسیاری از بانک ها هنوز اطلاعات کامل ابربدهکاران را افشا نکرده اند

نماینده مجلس: بسیاری از بانک ها هنوز اطلاعات کامل ابربدهکاران را افشا نکرده اند