مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-07اجتماعي

نوسازی ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش بوشهر/ توسعه فضاهای ورزشی


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای نهضت ایجاد فضاهای ورزشی خبر داد و گفت: ناوگان عمومی حمل و نقل آموزش و پرورش استان بوشهر ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان دیر با گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: بزرگترین چالش آموزش و پرورش استان بوشهر در حال حاضر مشکلات مالی است که با طرح موضوع در نشست شورای آموزش و پرورش استان قرار شده کمیته ویژه ای برای حل این مسئله تشکیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در این کمیته بدنبال این هستیم از ظرفیت ماده 172 قانون مالیات های مستقیم استان برای تعمیرات و تجهیزات و ساخت مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر 5 تا 6 شهرستان ما فاقد اردوگاه دانش آموزی هستند که با دستور استاندار به مدیرکل منابع طبیعی استان زمین های مورد نیاز تأمین خواهد شد.

موحدی درباره دلیل اجرا نشدن اردوگاه دانش آموزی شهرستان دیر یادآور شد: مساحت اردوگاه دانش آموزی باید 10 هکتار باشد در حالی که زمین اختصاص یافته در دیر دو هکتار است و نمی شود روی این متراژ ضعیف سرمایه گذاری کنیم، البته پیگیر حل این مشکل از محل منابع طبیعی هستیم.

وی با بیان اینکه ناوگان عمومی حمل و نقل آموزش و پرورش استان ضعیف است، گفت: برای حل این مشکل در قالب طرح شهید زالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش بوشهر/ توسعه فضاهای ورزشی

نوسازی ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش بوشهر/ توسعه فضاهای ورزشی