مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 23:422022-05-06سياسي

مخبر: به هیچ وجه یارانه دارو و نان حذف نخواهد شد


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه یکی از دلایلی که به سمت هدف دار کردن توزیع یارانه رفتیم این بود که بتوانیم این یارانه را عادلانه تقسیم کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور طی سخنانی در برنامه تلویزیونی صف اول  شبکه خبر در تشریح برنامه های دولت سیزدهم در خصوص مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در واکنش به کاهش تعداد فوتی ها کرونا به تک رقمی اظهار داشت: نباید حتی یک نفر هم بر اثر کرونا فوت کند و تلاش می کنیم تا تعداد فوتی ها به صفر برسد.

وی درباره افزایش برخی اقلام خوراکی افزود: چند موضوع باعث شده امنیت غذایی در دنیا به چالش کشیده شود، یکی خشکسالی است، یکی هم جنگ اوکراین که درصد بالایی از دانه های روغنی و غلات در این کشور تولید می شد.

از سویی دپو و جمع آوری مواد غذایی در دنیا هم باعث کمبود مواد غذایی در دنیا شده است.

مخبر تاکید کرد: اگر دولت ها به شعارهایی که رهبر انقلاب برای سال ها مشخص می کردند، عمل می کردند و شاید اگر 50 درصد این شعارها عمل می شد ما الان این گرفتاری ها را نداشتیم.

دولت سیزدهم به جد به شعارهای رهبر انقلاب عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: یک زمانی رییس جمهور آمریکا عطسه می کرد روی اقتصاد ما تاثیر داشت ولی الان طوری عمل شده که رفتار آنها تاثیری در اقتصاد ما ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: به هیچ وجه یارانه دارو و نان حذف نخواهد شد

مخبر: به هیچ وجه یارانه دارو و نان حذف نخواهد شد