مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-06سياسي

«بازی دراز» نمایشگاهی از جلوه های واقعی جهاد بود


معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه بازپسگیری ارتفاعات بازی دراز کار دشوار و پیچیده ای بود، گفت: «بازی دراز» نمایشگاهی از جلوه های واقعی جهاد بود.

- ، سردار علی شادمانی پیش از ظهر جمعه در مراسم سالروز عملیات بازی دراز در ارتفاعات سرپل ذهاب اظهار کرد: جبهه های غرب پر است از نقاطی که نماد ایستادگی و مقاومت است اما در بازی دراز آنچه که شاهد بودیم مقاومت سربلندانه رقم خورد.

وی ادامه داد: ایثار، جهاد و شهادت نعمتی عاشورایی بود که خداوند متعال به انقلاب اسلامی داد و امروز به واسطه همین نعمات میهن اسلامی در اوج امنیت، آبادانی، استقلال و عزت به سر می برد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: به واقع حوادثی که بر سرنوشت یک ملت تأثیر بگذارد نقاط عطف نامیده می شوند و می توان از عملیات بازی دراز به عنوان یک نقطه عطف تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد.

وی با اشاره به بصیرت، آگاهی و مسئولیت پذیری به عنوان دیگر نعمتی که خدا به انقلاب اسلامی اعطا کرده، گفت: انقلاب اسلامی به برکت همین نعمات سرپا است.

سردار شادمانی خاطرنشان کرد: بازی دراز نمادی از مقاومت است و اینکه هرساله در ایام سالروز این عملیات در این ارتفاعات جمع می شویم برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و نمایش عظیمی از تبعیت پذیری مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازی دراز» نمایشگاهی از جلوه های واقعی جهاد بود

«بازی دراز» نمایشگاهی از جلوه های واقعی جهاد بود