مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-06سياسي

معادلات دنیا به هم ریخته است/ آمریکا به دنبال بازپس گیری قدرت


امام جمعه مهدی شهر بابیان اینکه انقلاب ملت ایران، معادلات ابرقدرت های شرق و غرب را بر هم ریخت، گفت: آمریکا طی چهار دهه اخیر همواره به دنبال بازپس گیری قدرت خود از ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی حسینیه المهدی این شهر ضمن اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب و موضوع افول آمریکا بابیان اینکه روزگاری دو ابر قدرت شوری سابق و آمریکا قدرت خود را به رخ جهان می کشانند، ابراز داشت: پس از فروپاشی شوروی، آمریکا خود می خواست کدخدای جهان شود که انقلاب اسلامی معادله آن ها را به هم ریخت.

وی ضمن بیان اینکه دشمن طی این چهار دهه از همه طرق ممکن جنگ، تحریم و غیره کوشید تا قدرت خود را در جهان بازپس گیری کند، اما تاکنون موفق نبوده است، افزود: آنچه که از این دستاورد می توان به نتیجه رسید که دسیسه های آن ها ره به جایی نبرد، عراق شد محل نفوذ ایران، مقاومت روز به روز مستحکم تر و آمریکا به عنوان یک ابر قدرت شکست خورده است.

امام جمعه مهدی شهر بابیان اینکه چین به عنوان اولین کشور اقتصادی دنیا شناخته شده است، ابراز داشت: این کشور جدی ترین رقیب آمریکا از نظر اقتصادی است در حال حاضر آمریکا بدهکارترین کشور دنیا به شمار می رود 20 میلیون دلار میزان تولید ناخالص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادلات دنیا به هم ریخته است/ آمریکا به دنبال بازپس گیری قدرت

معادلات دنیا به هم ریخته است/ آمریکا به دنبال بازپس گیری قدرت