مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-06سياسي

دوران سیاست دو قطبی تمام شد/ تولد نظم جدید جهانی


امام جمعه رویان با بیان اینکه دوران افول آمریکا فرا رسیده و این کشور بزرگترین بدهکار دنیا با 20 تریلیون دلار بدهی است، گفت: دوران سیاست دوقطبی و تولید نظم جدید جهانی رسیده است.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در نخستین خطبه های نمازجمعه رویان پس از ماه مبارک رمضان به میزبانی مسجد جامع، ضمن گرامی داشت مقام معلم و تدریس، ابراز کرد: فلسفه بعثت انبیا بر سه موضوع خلاصه می شود نخست بینش دوم اصل پرورش و سوم اصل آموزش و لذا مقام معلم در زمره بالاترین مقام ها در دین مبین اسلام محسوب می شود که باید قدردان این قشر بود و به مشکلاتشان رسیدگی کرد.

وی در دومین بخش سخنان خود با اشاره به شاخص های مهم افول ابر قدرت آمریکا، بیان کرد: دوران سیاست دو قطبی جهان و به دنبال آن تک قطبی آمریکا به پایان رسیده است و در دهه اخیر چین به عنوان جدی ترین رقیب آمریکا ظهور کرده است لذا نظم جدید جهانی در حال طبقه تولد بوده و شاخص های افول آمریکا به خصوص پس از جنگ اوکراین که قدرت مهار و کنترل آمریکا جواب نداد برای همه جهانیان ثابت شده است.

امام جمعه رویان با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است، گفت: بدهی بیش از 20 تریلیون دلار که از میزان تولید ناخالص داخلی آن کشور نیز بیشتر است و این نشان دهنده آن است که امروز اقتصاد این کشور، با مشکلات عدیده روبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران سیاست دو قطبی تمام شد/ تولد نظم جدید جهانی

دوران سیاست دو قطبی تمام شد/ تولد نظم جدید جهانی