مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-05اجتماعي

بازگشایی مسیر گیوی به خلخال تا شنبه آینده/تثبیت رانش را انجام دادیم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تا شنبه هفته آینده مسیر گیوی به خلخال که بر اثر ریزش سنگ مسدود شده بود، بازگشایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از محور کوهستانی گیوی به خلخال اظهار کرد: دوم اردیبهشت ماه امسال به دنبال ریزش سنگ در این مسیر و احتمال رانش، مسدود شدن محور ارتباطی گیوی به خلخال را شاهد بودیم که به رغم وعده در آن مقطع مبنی بر بازگشایی این مسیر در کوتاه ترین زمان شاهد رانش پرحجم در این مسیر بودیم.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم تا از نقطه بالا مناطق رانشی و ریزشی را تثبیت کرده و نسبت به سبک سازی فرآیند عمرانی اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از 100 متر بالاتر از فضای رانشی، عملیات تثبیت و سبک سازی انجام شد که این کار ما را سنگین کرد و همکاران ما تلاش کردند تا احتمال خطر رانش بعدی را نیز برطرف کنند.

وثوقی افزود: این مسیر کوهستانی که بخشی از آن نیز در گذشته دچار رانش شده بود، همچنان جز مسیرهای کوهستانی با ریزش های احتمالی است و ما سعی می کنیم در آینده نقاط پرخطر آن را نیز به تدریج ایمن سازی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 20 دستگاه ماشین آلات از دوم اردیبهشت تاکنون در این مسیر کار می کنند و نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر گیوی به خلخال تا شنبه آینده/تثبیت رانش را انجام دادیم

بازگشایی مسیر گیوی به خلخال تا شنبه آینده/تثبیت رانش را انجام دادیم