مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-05سياسي

ائمه جمعه گره گشای مشکلات مردم هستند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ائمه جمعه و جماعات گره گشای مشکلات مردم هستند و این فرآیند برای مردم اسباب راحتی و رضایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر پنجشنبه در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: خداوند متعال با قرار دادن آیین های معنوی همچون نماز جمعه در پایان هفته سعی دارد تا به انسجام امت اسلامی و وحدت و همگرایی آنها در پیگیری مسائل عبادی، معنوی و سیاسی کمک کرده و به نوعی آرامش را در نظام اسلامی و جامعه ارزشی به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در میعادگاه های نماز جمعه مردم بعد از یک هفته کار و تلاش سعی می کنند تا بر معنویت خود افزوده و بیش از هر زمان دیگر با مسائل و موضوعات مذهبی ، معنوی و روز دنیا و کشورشان آشنایی پیدا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در نظام اسلامی میعادگاه های نماز جمعه در حقیقت محلی امیدبخش برای مردم هستند تا گروه های مختلف جامعه بتوانند از فرصت به وجود آمده در گره گشایی مشکلات و نارسایی ها استفاده کنند.

قاسمیان افزود: به برکت انقلاب اسلامی در این 43 سال نمازهای جمعه به پایگاه عظیم وحدت امت اسلامی تبدیل شده و همواره دشمنان از این جایگاه رفیع در واهمه و هراس بودند چرا که امت اسلامی در مصلاها و محل برگزاری نماز جمعه سعی می کنند تا اتحاد خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه گره گشای مشکلات مردم هستند

ائمه جمعه گره گشای مشکلات مردم هستند