مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:072022-05-05سياسي

میعادگاه های نماز جمعه پایه گذار نسل سالم هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آیین های عبادی و سیاسی نماز جمعه پایه گذار نسل سالم هستند که ائمه جمعه در این زمینه نقش اصلی را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: ائمه جمعه در ایجاد فضای سالم تربیتی در شهرها و مناطق روستایی نقش حساس و ویژه ای را بر عهده دارند و باید در کنار خانواده ها، زمینه و بستر این تربیت سالم را فراهم کنند.

وی پایه گذاری نسل سالم را به همت ائمه جمعه و جماعات یادآور شد و تصریح کرد: این امر می تواند ذخیره اخروی و معنوی را برای تلاشگران این عرصه به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اهمیت آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه را در مکتب اسلام یادآور شد و گفت: ارزش و جایگاه نماز جمعه به حدی است که خداوند متعال یک سوره را به این امر اختصاص داده است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه در شهرستان اصلاندوز حضور آحاد مردم در مراسم عبادی، سیاسی فرصت شایسته تربیتی و تعالی بیشتر را فراهم کرده است، افزود: عمران و آبادانی در این منطقه روز به روز چهره ای متفاوت به خود گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تلاشی که مسئولان استانی و کشوری انجام می دهند، به زودی اهالی این شهر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میعادگاه های نماز جمعه پایه گذار نسل سالم هستند

میعادگاه های نماز جمعه پایه گذار نسل سالم هستند