مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-05بين الملل

مقاومت از حداکثر ظرفیت خود برای مقابله با اشغالگران استفاده میکند


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه مقاومت می تواند از حداکثر ظرفیت برای مقابله با جنایت اشغالگران استفاده کند، گفت تل آویو تمایلی به تشدید تنش ندارد چون نبرد شمشیر را فراموش نکرده است.

- به نقل از خبرگزاری شهاب، محمود الزهار عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی گفت: مقاومت می تواند از بالاترین سطوح ظرفیت و توان خود برای جلوگیری از جنایات اشغالگران علیه نمازگزاران در مسجد مبارک الاقصی استفاده کند.

الزهار که با رادیو صدای الاقصی مصاحبه می کرد، افزود: تصویر رویدادها در مسجد الاقصی واضح بوده و صرفاً تلاشی برای اثبات وجود است.

مشخص است که نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر کنترل امور را در دست گرفته اند و نمی خواهند اوضاع بیشتر از این متشنج شود زیرا تجربه نبرد سیف القدس را به خوبی به یاد دارند.

وی تصریح کرد: واضح است که رژیم اشغالگر مطلقاً علاقه ای به تکرار تجربه سیف القدس ندارد زیرا عواقب این عملیات برایش ویرانگر بود.

امروز کل کرانه باختری و همچنین سرزمین های اشغالی سال 1948 به شدت ملتهب است و این موضوع برای رژیم اشغالگر خطرناک تلقی می شود، زیرا آنها می خواهند ملت فلسطین تسلیم و رام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت از حداکثر ظرفیت خود برای مقابله با اشغالگران استفاده میکند

مقاومت از حداکثر ظرفیت خود برای مقابله با اشغالگران استفاده میکند