مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-05فناوري

6 دلیل برای سپردن تعمیر تلویزیون در تهران به امداد تی وی


از آن جایی که تلویزیون وسیله ای برای سرگرمی، دریافت اخبار و اطلاعات است تقریباً تمام افراد آن را دوست داشته و در صورتی که این دستگاه آسیب ببیند ، ممکن است آرامش کل خانواده تحت تاثیر قرار گیرد.

در صورت خرابی تلویزیون ، می توانید برای تعمیر تلویزیون خود در هر مدل و برندی مانند سامسونگ ، ال جی ، توشیبا ، فیلیپس ، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با این مرکز تماس گرفته و دستگاه خود را با خیال راحت به آنها بسپارید.

خطاهای رایج تلویزیون : به طور کلی پس از چند سال استفاده از تلویزیون ، این دستگاه ها ممکن است با خطاها یا مشکلاتی روبرو شده و نیاز به تعمیر داشته باشند .

برخی از رایج ترین خطاها و مشکلات تلویزیون عبارتند از: خطاهای مرتبط با صفحه نمایش تلویزیون - سفید شدن صفحه نمایش، ایجاد شدن خطوط افقی یا عمودی یا سایه بر روی صفحه نمایش که باعث عدم وضوح تصاویر می شود.

- به هم ریختگی رنگ های تلویزیون- عدم توانایی صفحه نمایش در نشان دادن یک سوم یا دو سوم از تصاویر خطاهای مرتبط با کابل : - خاموش شدن خودکار تلویزیون پس از 2 تا 5 ثانیه روشن بودن- تاریک بودن تصاویر روی نمایش مشکلات مرتبط با برد تلویزیون : عدم نصب شدن ویژگی تفکیک پذیری یا رزولوشن - زرد بودن چراغ کاور دستگاه - منوی کنترل روی صفحه عملکردهای خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دلیل برای سپردن تعمیر تلویزیون در تهران به امداد تی وی

6 دلیل برای سپردن تعمیر تلویزیون در تهران به امداد تی وی