مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-05اقتصادي

افزایش 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها


مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: تهرانی ها در ماه رمضان امسال و نسبت به وضعیت زمانی مشابه در سال گذشته، حدود 56 درصد بیشتر خون اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا مهدی زاده، با اشاره به مراجعه 39 هزار و 973 نفری مردم پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان به مراکز اهدای خون، خاطرنشان کرد: از بین این مراجعه کنندگان، 31 هزار و 839 نفر موفق شدند که با اهدای خون به نجات جان بیماران کمک کنند و این آمار، نشان دهنده رشد 56 درصدی اهدای خون در استان تهران نسبت به ماه رمضان در سال گذشته است.

وی ادامه داد: از جمع اهداکنندگان خون استان تهران در ماه رمضان، 15 هزار و 111 نفر جز اهداکنندگان مستمر هستند که در طول سال، حداقل دو بار این کار انسان دوستانه را انجام داده اند و همچنین 10 هزار و 879 نفر نیز از دسته اهداکنندگان با سابقه بودند که در سال های گذشته هم موفق به انجام این کار شده بودند.

مهدی زاده افزود: 5 هزار و 849 نفر برای اولین بار در ماه مبارک رمضان به جمع اهداکنندگان خون پیوستند که امیدواریم این نسل جدید و جوان به صورت مستمر، این کار حیاتی و نجات بخش برای بیماران را برنامه زندگی و مسئولیت های اجتماعی خود قرار دهند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در پایان و ضمن اشاره به رشد 46 درصدی اهدای خون بانوان تهرانی در ماه رمضان سال 1401 نسبت به ماه رمضان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها

افزایش 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها