مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-05بين الملل

پیام هشدارآمیز عربستان برای سعد حریری


رسانه های لبنانی گزارش دادند که سفیر عربستان به همراه متحدان خود در لبنان در تکاپو برای مشارکت سنی ها در انتخابات پارلمانی بوده و ریاض در این زمینه پیام های هشدارآمیز برای سعد حریری فرستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رسانه های لبنانی گزارش دادند که 10 روز مانده به تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور به نظر می رسد که سنی های لبنان بعد از سردرگمی به وجود آمده میان آنها به دنبال تصمیم سعد حریری نخست وزیر پیشین این کشور در کناره گیری از انتخابات و تعلیق فعالیت های سیاسی، تمایل به تحریم انتخابات دارند.

منابع آگاه لبنانی در این زمینه گزارش دادند، اما بعد از فراخوان شیخ عبداللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان در خطبه نماز عید سعید فطر برای مشارکت گسترده مردمی در انتخابات پارلمانی، افکار عمومی سنی ها به این فراخوان واکنش مثبت نشان داده و به نظر می رسد که تصمیم دارند از تحریم انتخابات عقب نشینی کنند.

منابع در عین حال گزارش دادند که روحیه مولفه اهل سنت لبنان در آستانه انتخابات پارلمانی و درخواست های مستمر برای تحریم یا عدم تحریم این انتخابات روز به روز تغییر می کند و فراخوان شیخ عبداللطیف دریان برای مشارکت مردمی در انتخابات به ویژه سنی های لبنان در نوع خود اولین نیست و درخواست های مکرر در این زمینه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدارآمیز عربستان برای سعد حریری

پیام هشدارآمیز عربستان برای سعد حریری