مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-05سياسي

طرح رتبه بندی معلمان وارد کمیسیون دولت می شود


نوری دلیل حضور خود در کردستان را قدردانی از معلمان این استان و همکاری های آن ها در دوران کرونا و آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با از سرگیری آموزش حضوری نیاز ها و کمبود هایی که برای معلمان وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان که قریب به 10 سال است کلید خورده از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد.

یوسف نوری صبح امروز در بدو ورود و حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا سنندج، در جمع خبرنگاران با تبریک هفته معلم به همه همکاران خود در سراسر کشور اظهار داشت: بزرگداشت مقام معلم یادآور خاطره شهید مطهری و بیش از 4 هزار معلم شهید را زنده کرده است.

وی دلیل حضور خود در کردستان را قدردانی از معلمان این استان و همکاری های آن ها در دوران کرونا و آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با از سرگیری آموزش حضوری نیاز ها و کمبود هایی که برای معلمان وجود دارد، برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: طرح رتبه بندی معلمان قریب به 10 سال است کلید خورده است لذا این طرح از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح و بلافاصله وارد دولت شده و اجرای آن در زمان مناسب آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی معلمان وارد کمیسیون دولت می شود

طرح رتبه بندی معلمان وارد کمیسیون دولت می شود