مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-05حوادث

امدادرسانی هلال احمر به کوهنوردان/ مرگ کوهنورد خرم دره ای در قله«سندان»


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دو تیم از امدادگران هلال احمر به پنج کوهنورد خرم دره ای در قله«سندان» امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته پنج نفر از اهالی خرم دره برای گردش و کوهپیمایی به ارتفاعات قله سندان در روستای چرگر رفته بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: یکی از این افراد که پیرمرد 65 ساله ای بوده سکته کرده و همراهان برای دریافت کمک و خدمات امدادی ساعت 14 با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) هلال احمر استان تماس گرفته بودند.

وی با بیان اینکه پس از دریافت گزارش بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات غزال و شمالغرب برای امدادرسانی اعزام شدند، افزود: این پیرمرد 65 ساله بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده بود.

موسوی تصریح کرد: تیم های امداد و نجات هلال احمر با کمک اهالی و همراهان پیکر این فرد را از ارتفاعات به پایین دست انتقال دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر از پایگاه غزال و شمالغرب در این عملیات چهار ساعت تلاش بی وقفه کردند.

موسوی، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به کوهنوردان/ مرگ کوهنورد خرم دره ای در قله«سندان»

امدادرسانی هلال احمر به کوهنوردان/ مرگ کوهنورد خرم دره ای در قله«سندان»