مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-04اقتصادي

3744 بوشهری در پویش نذر خون شرکت کردند


مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: مردم نوع دوست این استان امسال در قالب پویش نذر خون رمضان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42.

2 درصد بیشتر خون اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا باستین مدیرکل انتقال خون استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال تعداد سه هزار و 744 بوشهری در ماه مبارک رمضان برای اهدای خون به  پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند که از این شمار سه هزار و 130 نفر موفق شدند خون خود را برای تامین نیاز بیمارستانی استان اهدا کنند.

وی افزود: فرهنگ اهدای خون در استان بوشهر رشد خوبی داشته است و رمضان امسال شاهد افزایش بیش از دوبرابری اهدای خون در میان بانوان استان بودیم.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اضافه کرد: پویش اهدای خون در روزها و شب های قدر نیز با استقبال بسیاری خوبی در بوشهر روبرو شد و اهدای خون در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 40 درصد افزایش یافت.

باستین گفت: در این ایام تعداد یکهزار و 171 نفر به پایگاه های انتقال خون ثابت و سیار استان مراجعه کردند که یکهزار و 10 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی اظهارداشت: هرچند استقبال از پویش رمضانی نذر خون خوب بوده است اما با توجه به نیاز دائمی به خون و فرآورده های خونی لازم است این روند تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3744 بوشهری در پویش نذر خون شرکت کردند

3744 بوشهری در پویش نذر خون شرکت کردند