مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 02:022022-05-03فرهنگي

برترین های مسابقات ترنم وحی در استان بوشهر معرفی شدند


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از قهرمانی مؤسسه قرآنی مصباح الهدی وحدتیه در مسابقات ترنم وحی استان خبر داد.

- اظهار داشت: برنامه ترنم وحی در ابتکاری نوین در فعالیت های قرآنی استان بوشهر و قهرمانی مؤسسه قرآنی مصباح الهدی وحدتیه در دومین دوره این مسابقات در دو بخش برادران و هم خواهران برگزار شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سال گذشته با تصویب شورای فرهنگ عمومی و تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی ایران در سال 1400 انتخاب شد، که دستگاه های قرآنی اقدام به انجام برنامه هایی در زمینه قرآن کردند.

وی اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به عنوان تخصصی ترین نهاد قرآنی استان نیز در این سال برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری مسابقات بین مؤسسات و خانه های قرآنی با عنوان ترنّم وحی با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز بوشهر و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر کرد.

احمدی منفرد ادامه داد: این مسابقات با حضور 32 مؤسسه و خانه قرآنی به تفکیک 16 گروه برادر و 16 گروه خواهر برگزار شد و هر گروه شامل یک تیم سه نفره شامل یک قاری به عنوان نماینده بخش قرائت، یک حافظ به عنوان نماینده بخش حفظ و نفر سوم به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات ترنم وحی در استان بوشهر معرفی شدند

برترین های مسابقات ترنم وحی در استان بوشهر معرفی شدند