مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-03اقتصادي

عرضه صنایع دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان، طرحی با عنوان «طاقچه بازارهای روز کوثر» با هدف عرضه صنایع دستی و حمایت از این آثار هنری در بازارهای روز کوثر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه آورپور مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: طی توافقی که با بنیاد تعاون زندانیان به عمل آمد، مقرر شد برای حمایت از زندانیان و رونق بخشیدن به تولید داخلی، در تمام بازارهای روز کوثر در هفته فرهنگی اصفهان، صنایع دستی و لوازم خانگی تولید شده از سوی این بنیاد، با قیمت مناسب عرضه شود.

وی افزود: این طرح از تاریخ 13 تا 19 اردیبهشت ماه با عنوان طاقچه بازارهای روز کوثر و به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار شده و آثار میناکاری، فیروزه کوبی و خاتم کاری را عرضه خواهد کرد.

ماه آورپور با بیان اینکه این طرح به منظور تکریم صنایع دستی اصفهان و حمایت مالی از زندانیان برگزار می شود، ادامه داد: صنایع و هنرهای دستی نمادی از فرهنگ و تمدن هر ملتی است که همواره جلوه گر خلاقیت ها و ایده های ذهنی سازندگان آنها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه صنایع دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر

عرضه صنایع دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر