مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-03سياسي

معضلات اقتصادی نباید موجب فراموشی فرهنگ شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دنیای اسلام دچار بلیه شده و اهل مسجد و دین و دیانت را ترور می کنند و احکام اسلامی را در فضای مجازی مورد تعرض قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز عید فطر بوشهر گفت: کسی رستگار می شود که از ماه رمضان بهره برده و خود را از گناه پاک کرده باشد.

وی اضافه کرد: خداوند در این ماه گناهان را بخشیده، پس کوشش کنید که پس از ماه رمضان گرفتار دنیا و گناه نشوید تا هر چه کِشت کردید به هدر نرود.

خطیب نماز عید فطر با اشاره به حوادث تروریستی در کشورهای گوناگون علیه مسلمانان گفت: دنیای اسلام دچار بلیه شده و اهل مسجد و دین و دیانت را ترور می کنند و احکام اسلامی را در فضای مجازی مورد تعرض قرار می دهند؛ ما این عملیات ها را محکوم می کنیم و به زودی صهیونیسم بین المللی از بین خواهد رفت.

صفایی بوشهری خطاب به مسئولان گفت: گرانی و تورم در بازار زیاد شده که البته بسیاری از آن ها کاذب است و پشت صحنه هایی دارد که می خواهیم هر چه زودتر این تورم و گرانی را حل کنند.

وی خاطر نشان کرد: درخواست داریم که به اشتغال به ویژه اشتغال جوانان توجه شود؛ همچنین با وجود منابع عظیم مدیریتی و انسانی، از نیروهای بومی در عرصه های مدیریتی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات اقتصادی نباید موجب فراموشی فرهنگ شود

معضلات اقتصادی نباید موجب فراموشی فرهنگ شود