مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-03اجتماعي

هواشناسی: بارش پراکنده باران در اکثر مناطق کشور/خیزش گرد وخاک در استان های غربی


امروز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه نیز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و همچنین بخش هایی از جنوب غرب و جنوب کشور غبار آلود است.

- امروز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه نیز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و همچنین بخش هایی از جنوب غرب و جنوب کشور غبار آلود است.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس آخرین تحلیل، طی 24 ساعت آینده در نوار شرقی، شمال غرب و سواحل دریای خزر ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد، در برخی مناطق واقع در دامنه های جنوبی البرز نیز بارش پراکنده و وزش باد انتظار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از سازمان هواشناسی کشور، طبق این گزارش فردا(چهارشنبه) بارش در نوار شمالی کشور و در شمال استان های کرمانشاه، همدان و مرکزی ادامه خواهد داشت و شدت بارش در شمال شرق است.

روز پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و استان های تهران، قم و همچنین در غرب دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد و روز جمعه در شمال غرب، البرز، قزوین، تهران، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی همچنین در ارتفاعات واقع در بوشهر، کرمان و یزد بارندگی وجود دارد.

براساس این گزارش، روز شنبه بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و روزهای پنجشنبه و جمعه در غرب ، جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: بارش پراکنده باران در اکثر مناطق کشور/خیزش گرد وخاک در استان های غربی

هواشناسی: بارش پراکنده باران در اکثر مناطق کشور/خیزش گرد وخاک در استان های غربی