مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-03سياسي

والدین در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری نکنند


پدران و مادران باید به ازدواج جوانان کمک کنند و از سخت گیری ها و مهریه های سنگین که باعث مشکلاتی برای جوانان می شود خودداری شود.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز عید فطر گناوه با تبریک حلول مال شوال و عید بزرگ الهی اظهار داشت: عید بزرگ فطر روز بازگشت به سرشت و فطرت الهی و عید پیروزی در مبارزه با نفس و شیاطین درونی و بیرونی است.

امام جمعه گناوه افزود: خداوند در طول یک ماه ضیافت الهی توفیق جهاد اکبر با نفس را به ما عنایت فرمود و امروز آن آمده ایم تا به تعبیر ائمه (ع) جوایز خود را بگیریم.

وی گفت: امروز کسانی که توفیق یک ماه مهمانی خدا را داشتند امروز پاداش خود را از خدا می گیرند و مهمانان سفره الهی پیروز این عید هستند.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: باید همانگونه که در روزهای ماه رمضان به یاد خدا و تلاوت قرآن و روزه بودیم باید از این نتایج پاسبانی و پاسداری کنیم و این حالت معنوی را برای ماه های باقی مانده سال حفظ کنیم.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت علی (ع) امروز روز عید کسی است که خداوند روزه او را پذیرفته و نماز او را قبول کرده باشد و هر روز که در آن معصیت الهی نشود آن روز عید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری نکنند

والدین در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری نکنند