موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-02ورزشي

سیدصالحی: از تعویق بازی فقط شهرخودرو ضرر می کند/می خواهند سَر ما را ببرند


باشگاه صنعت نفت چارتر می گرفت یا زودتر خودش را به مشهد می رساند تا بازی اش با تیم ما به تعویق نیفتد.

- سید مهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه باشگاه نفت آبادان مدعی تعویق یک روزه دیدار این تیم با شهر خودرو از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شده است، اظهار داشت: بازی ها پنج روز یک بار برگزار می شود و تیم ما پس از بازی با صنعت نفت آبادان باید به مصاف استقلال برود.

مدتی است هوای خوزستان و آبادان غبار آلود است.

باشگاه نفت آبادان باید زودتر اقدام می کرد تا این تیم یک تا دو روز زودتر به تهران می آمد و از این شهر به مشهد سفر می کرد .

وی افزود: با توجه به تعطیلات عید فطر در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هیچ پروازی از مشهد به تهران وجود ندارد و به همین دلیل تیم ما برای ساعت 21:30 فردا شب برای 45 نفر بلیت سفر به تهران گرفته است.

اگر بازی به تعویق بیفتد، ما نمی توانیم به تهران بیاییم .

با سازمان لیگ صحبت کرده و گفته ایم اگر بازی مان با نفت آبادان به تعویق بیفتد، وضعیت شهرخودرو چه می شود؟ مدیر تیم شهرخودرو اضافه کرد: شنیده ایم تیم نفت آبادان فردا ساعت 13 قرار است به مشهد بیاید.

در این حالت دلیلی ندارد بازی را یک روز عقب اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدصالحی: از تعویق بازی فقط شهرخودرو ضرر می کند/می خواهند سَر ما را ببرند

سیدصالحی: از تعویق بازی فقط شهرخودرو ضرر می کند/می خواهند سَر ما را ببرند