مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-05-01سياسي

«نادر طالب زاده» الگوی طراز برای جهاد تبیین است


دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) خراسان شمالی گفت: استاد «نادرطالب زاده» الگوی مناسبی برای فرمان جهاد تبیین است که این روزها بارها اهمیت آن توسط مقام معظم رهبری عنوان می شود.

- ، حجت الاسلام سیدمحمد افشین فر در مراسم پاسداشت استاد نادر طالب زاده که بعدازظهر امروز در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: شخصی که چهار دهه از عمر بابرکت خویش را مشغول مبارزه با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی یعنی استکبار آمریکایی و صهیونیسم گذراند استوانه جدی در مسیر انقلاب اسلامی است.

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از ویژگی های این چریک رسانه ای دارای فهم اکمل از انقلاب اسلامی این بود که اصالت فکری و فرهنگی را در انقلاب اما خمینی (ره) را عمیقاً درک و باور کرده بود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد با اشاره به مبارزات گسترده مرحوم طالب زاده در عرصه نبردی که در آن احساس تکلیف کرده بود خاطر نشان کرد: این مجاهد فرهنگی و هنری علاوه بر تجهیز خود به آخرین علوم و ابزارهای مدرن میدان این مبارزه را در مقیاس جغرافیای عالم ترسیم کرد.

تعلیم جهان اندیشی امام به نسل جدید انقلاب بخشی از مأموریت طالب زاده بود وی در ادامه افزود: امروز انقلاب اسلامی در مسیر تمدنی خود به ستاره هایی از این دست نیاز جدی دارد و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نادر طالب زاده» الگوی طراز برای جهاد تبیین است

«نادر طالب زاده» الگوی طراز برای جهاد تبیین است