مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-01اجتماعي

سیلاب به مزارع پرورش ماهی مشگین شهر خسارت زد/تلف شدن 30 تن ماهی


سرپرست اداره کل شیلات استان اردبیل گفت: خسارت سیل در مشگین شهر در حالی بالا برآورد شده است که طی این پدیده طبیعی با ورود گل و لای به مزارع پرورش ماهی 30 تن آبزی تلف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله بخش عصر یکشنبه در بازدید از مزارع پرورش ماهی در مشگین شهر اظهار کرد: در پی حادثه سیل روز گذشته در شهرستان مشگین شهر تعداد 5 مزرعه پرورش ماهی خسارت دید و ورود گل و لای به استخرها سبب تلفات حدود 30 تن ماهی شد.

وی افزود: آسیب و تخریب انواع ادوات و تجهیزات مزارع پرورش ماهی شهرستان مشگین شهر از دیگر خسارات وارده در این منطقه است که برآورد نهایی خسارت وارده به سازمان های ذیربط اعلام و در اسرع وقت مشکلات پرورش دهندگان رفع خواهد شد.

سرپرست اداره کل شیلات استان تصریح کرد: بارش سیل آسا در شهرستان مشگین شهر در طول سال های گذشته کم سابقه بوده و تدابیر ویژه از سوی مزرعه داران آبزی پروری در این منطقه اندیشیده نشده که همین موضوع میزان خسارت وارده را افزایش داد.

اله بخش همچنین خاطرنشان کرد: مزارع خسارت دیده بعد از برآورد خسارت وارده به مزرعه و ادوات آن ها مراتب را به شیلات استان گزارش دهند تا در سریع ترین زمان نسبت به برطرف سازی مشکلات آنان و از سر گیری فعالیت این مزارع اقدام شود که حمایت مسئولان شهرستان نیز در این راستا خالی از لطف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب به مزارع پرورش ماهی مشگین شهر خسارت زد/تلف شدن 30 تن ماهی

سیلاب به مزارع پرورش ماهی مشگین شهر خسارت زد/تلف شدن 30 تن ماهی