مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-01اجتماعي

حمله روزانه سگ های وحشی به جبیرهای هرمز/ جبیرها را سگ نکشد زباله خواری می کشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جبیرهای هرمز، آهوهای خوش رنگ و نگاری هستند که جزیر هرمز را با همه سختی آب و هوایش در بیش از 7 ماه از سال تحمل کرده و بومی این جزیره رنگارنگ شده اند.

هر چقدر گرما و آفتاب سوزان هرمز و هوای شرجی این منطقه در بیش از 7 ماه از سال سخت و آزاردهنده است و گاه سبب می شود که زندگی بر مردم این منطقه با وجود کولر گازی و امکانات نیز مشقت بار باشد اما نعمت های خدادادی به این منطقه از جمله زیبایی خیره کننده هر گوشه از این جزیره زیبا و بهشت گون بر جذابیت آن می افزاید و گاه در تلاقی چشمانت با رنگی خیره کننده از این زیبایی محسورکننده، جنبده ای را می بینی که شگفتی دیگری از خلقت است.

  جبیرهای هرمز نشان دیگری از زیبایی خیره کننده این جزیره زیبا که بهشت کانی شناسی جهان در دل خلیج فارس نیز بشمار می رود و کوهی از تاریخ و هویت را نیز در خود جای داده، هستند.

سگ های ولگردکه زیاد شدند، جبیرها روز به روز کم و کمتر شدند هرمز نیز به مانند مناطق بسیاری از مناطق کشور، گرفتار سگ های ولگرد پرشماری است که گاه پا را از گلیم خود درازتر کرده و بجای پرسه زدن در پیرامون کانون های دفن زباله، به سراغ جبیرهای زیبا و در معرض انقراض می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله روزانه سگ های وحشی به جبیرهای هرمز/ جبیرها را سگ نکشد زباله خواری می کشد

حمله روزانه سگ های وحشی به جبیرهای هرمز/ جبیرها را سگ نکشد زباله خواری می کشد