مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-01سياسي

نماز عید سعید فطر در 80 بقعه استان فارس اقامه می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: نماز عید سعید فطر، در 80 بقعه شاخص استان، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدعباس موسوی ضمن اشاره به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر این ایام را تبریک گفت و افزود: با توجه به قرار گیری در پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه برای اقامه نماز عید فطر آماده شده است.

وی افزود: از میان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تعداد 80 بقعه شاخص استان که دارای فضای بزرگ و رو باز برای اقامه نماز بوده اند، انتخاب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در شیراز از جمله این بقاع متبرکه حرم های مطهر امامزادگان سیدعلاءالدین حسین (ع)، علی بن حمزه (ع)، شاهداعی الی الله (ع)، سیدمحمد (ع) قصردشت، سیدمحمد (ع) محله صغاد، سیدمحمد (ع) دهپیاله، سیدتاج الدین غریب (ع) است.

به گفته موسوی، علاوه بر بقاع متبرکه شاخص فارس تعداد 200 مسجد و حسینیه در سطح فارس نیز با حضور مبلغین اعزامی به اقامه نماز عید می پردازند.

حجت الاسلام موسوی گفت: اقامه نماز در ساعت 7 صبح خواهد بود و استفاده از ماسک برای نماز گزاران الزامی است، ضمن آنکه توصیه می شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جانماز و مهر شخصی نیز به همراه شرکت کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در 80 بقعه استان فارس اقامه می شود

نماز عید سعید فطر در 80 بقعه استان فارس اقامه می شود