مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-01اقتصادي

کمبود کالای اساسی در فارسان وجود ندارد


کالای اساسی در این شهرستان به اندازه کافی وجود دارد و هیچ کمبودی در این زمینه نیست.

- با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور گردشگران در شهرستان فارسان، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای استقبال از گردشگران و مسافران در این شهرستان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه متوسط مصرف مرغ در این شهرستان روزانه هشت تن است، مطرح کرد: در برخی روزها به دلیل افزایش مسافر و گردشگر نیاز مرغ در شهرستان به 24 تن می رسد.

فرماندار فارسان اعلام کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبود مرغ و دیگر اقلام کالای اساسی در این شهرستان وجود نداشته و نیاز روزانه مردم به صورت مستمر تأمین شده است.

صالحی عنوان کرد: 14 اقامتگاه بوم گردی، سه مسافر و یک خانه معلم در شهرستان فارسان آماده اسکان مسافران و گردشگران می باشد.

وی با اشاره به تخصیص آرد به این شهرستان، تصریح کرد: ماهانه 800 تن آرد به این شهرستان تخصیص داده می شود که جوابگوی نیاز مردم است.

فرماندار فارسان به برخی تخلفات در حوزه آرد اشاره کرد و افزود: با افرادی که سهمیه آرد دولتی را خارج از شبکه به فروش می رسانند برخورد جدی خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه 35 نانوایی در سطح فارسان در حال فعالیت است، گفت: شکایت های مردمی و هرگونه نارضایتی از پخت و توزیع نان در فارسان به سرعت مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کالای اساسی در فارسان وجود ندارد

کمبود کالای اساسی در فارسان وجود ندارد