مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-01پزشكي

افزایش ساعت خونگیری مرکز انتقال خون کرمانشاه به مناسبت عید فطر


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از افزایش ساعت خونگیری مرکز انتقال خون کرمانشاه به مناسبت عید فطر خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن ایام رمضان استقبال خوبی از اهدای خون صورت گرفته و تا به امروز مرکز انتقال خون استان با کمبود چشمگیری دز ذخیره خون مواجه نبوده است.

وی با اشاره به کمبود فرآورده های خونی و تأمین خون مورد نیاز در استان کرمانشاه، افزود: به دلیل اینکه مرکز انتقال خون در استان باید نیازمندی خون مراکز درمانی را تأمین کند و در مناسبت های مختلف ساعات کار خود را افزایش می دهد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ذخایر خون در استان کرمانشاه تقریباً 6 روز است اما مسئله نیازمندی به خون مسئله مهمی بوده که برای جلوگیری از کاهش آن و کمک به افزایش ذخایر خونی از مردم دعوت به همکاری داریم.

میرزاده با اشاره به فرا رسیدن روز عید فطر، ادامه داد: مرکز انتقال خون استان کرمانشاه در نظر دارد در روز دوشنبه و سه شنبه مورخ 12 و 13 اردیبهشت ماه با افزایش میزان فعالیت خود از ساعت هشت صبح تا 14 بعد از ظهر خون گیری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام همشهریان تقاضا داریم در این امر خداپسندانه برای کمک به هم نوعان خود در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناسبت همکاری داشته و هنگام مراجعه به مراکز همراه داشتن کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت خونگیری مرکز انتقال خون کرمانشاه به مناسبت عید فطر

افزایش ساعت خونگیری مرکز انتقال خون کرمانشاه به مناسبت عید فطر