مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-01سياسي

20 پایگاه در لامرد فطریه ها را جمع آوری می کنند


دبیر شورای زکات شهرستان در کمیته امداد لامرد گفت: 20 پایگاه در مکان های اقامه نماز عید فطر در لامرد برای جمع آوری فطریه ها فعال هستند.

- حجت الاسلام محمد احمدی در گفتگو با، نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان لامرد ازسوی ستاد برگزاری نماز عید فطر اقامه خواهد شد، افزود: در این مکان ها صندوق های جمع آوری فطریه با آرم و نشان کمیته امداد مستقر خواهد بود.

وی افزود: همچنین زمینه های پرداخت الکترونیکی زکات در این مکان ها فراهم است.

احمدی با تاکید بر اینکه پیشنهاد می کنیم مردم روزه دار زکات خود را به روش الکترونیکی پرداخت کنند، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از 20 پایگاه در مکان های اقامه نماز عید فطر، همچنین پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها و محلات و مراکز نیکوکاری آماده جمع آوری فطریه روزه داران است.

محمد احمدی با اشاره به حساسیت این نهاد به رعایت اصول و موازین شرعی در خصوص دریافت و هزینه فطریه یادآور شد: زکات فطریه جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان، به وسیله پایگاه های جمع آوری کمک در روستاها و محلات در همان روز عید فطر به دست نیازمندان همان مناطق خواهد رسید.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز حدود 200 میلیون ریال زکات فطریه و کفارات در بخش مرکزی و چاهورز جمع آوری و در بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پایگاه در لامرد فطریه ها را جمع آوری می کنند

20 پایگاه در لامرد فطریه ها را جمع آوری می کنند