مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-04-30اقتصادي

3 درصد سود صنایع استان بوشهر به مسئولیت های اجتماعی اختصاص یابد


انتظار می رود با اجرای مراحل قانونی، سه درصد از سود صنایع بزرگ به مسئولیت های اجتماعی اختصاص یابد.

- ، احمد محمدی زاده عصر شنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر اظهار داشت: عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع یک ضرورت است که باید شرایط قانونی در این زمینه اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه صنایع سنگین باید منفعت به مردم نقاط پیرامونی خود برسانند اضافه کرد: در راستا باید برنامه هفتم توسعه تخصیص سه درصد سود سالانه صنایع سنگین لحاظ و گنجانده شود تا حقوق مردم در این عرصه ضایع نشود.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط صنایع در استان بوشهر افزود: در کشورهای مختلف سه درصد از سود صنایع به مسئولیت های اجتماعی اختصاص می یابد ولی در ایران بر اساس توافق بین مسئولان اجرایی و صنایع اعتباراتی اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به سود 12 میلیارد دلاری صنایع پتروشیمی مستقر در استان بوشهر طی یک سال خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده سال گذشته 109 میلیارد تومان از محل مسئولیت های اجتماعی تخصیص یافت و هنوز هزینه نشده است.

محمدی زاده با بیان اینکه تخصیص سه درصد از این سود باعث تحول شگرف در استان بوشهر می شود افزود: در این صورت سه هزار میلیارد تومان به استان برای اجرا طرح های مسئولیت اجتماعی صنایع پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 درصد سود صنایع استان بوشهر به مسئولیت های اجتماعی اختصاص یابد

3 درصد سود صنایع استان بوشهر به مسئولیت های اجتماعی اختصاص یابد