مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-30سياسي

جلسات تعیین تکلیف مونوریل قم همچنان بی نتیجه است/دلیل غیبت یک عضو


قم _ رییس شورای اسلامی شهر قم، گفت:جلساتی برای تعیین تکلیف مونوریل قم تشکیل و ابعاد مختلف این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و همچنان نیز ادامه دارد اما تاکنون خروجی خاصی نداشته است.

- ، حسین اسلامی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها رکن چهارم جمهوریت هستند و ما در این دوره از فعالیت شورا نگاه ویژه ای به مطالبه گری اصحاب رسانه داریم و در این راستا در تمامی گروه های اهالی رسانه استان قم عضو هستم که مسائل مطرح شده در این گروه ها جهت بررسی به صحن شورا انتقال داده می شود و این امر برای شورا بسیار کمک کننده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم، ابراز داشت: نگاه شورای اسلامی ششم شهر قم؛ تحولی است و این راستا این حق شورای ششم است که چه کسی شهردار باشد و فردی که می بایست انتخاب شود لازم است با شورای شهر نیز هماهنگ باشد و در این زمینه از هیچ مجموعه ای تحت فشار نیستیم.

وی با اشاره به روند انتخاب سقاییان نژاد به عنوان شهردار قم ابراز داشت: ما از وی خواستیم یک سال دیگر در این مسئولیت باشد تا وقتی که زمان بازنشستگی شأن فرا رسد تا در طول این یکسال بتوان با انجام بررسی های جامع؛ شهرداری در تراز شهر مقدس قم انتخاب شود.

اسلامی افزود: اگر سقاییان نژاد درخواست اعضای شورای شهر قم را نمی پذیرفت در این صورت شورا مجبور بود فردی را به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات تعیین تکلیف مونوریل قم همچنان بی نتیجه است/دلیل غیبت یک عضو

جلسات تعیین تکلیف مونوریل قم همچنان بی نتیجه است/دلیل غیبت یک عضو