مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-04-30سياسي

گروه های جهادی محل پرورش انسان های موثر و خیرخواه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تلاش های ایثارگرانه گروه های جهادی، تربیت انسان های خیرخواه و موثر برای آینده را از جمله دستاورد فعالیت های جهادی برشمرد.

- ، رضا قاسمیان بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: فعالیت گروه های جهادی علاوه بر خدمتگزاری در عرصه سازندگی و فرهنگ کار و تلاش، محلی برای پرورش جوانان با فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران است.

وی بیان کرد: مشارکت گروه های جهادی با دستگاه های اجرایی در احداث ساختمان ها، آبرسانی و خدمت رسانی به مردم در کاهش بروکراسی های زائد و سهولت در دسترسی مردم به خدمات نیز تأثیرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی گروه های جهادی و مشارکت این گروه ها با دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم، این اقدامات را موجب ماندگاری روستاییان و اهالی مناطق مختلف در محل زندگی خود و جلوگیری از مهاجرت دانست.

قاسمیان ورود گروه های جهادی به حوزه فرهنگ سازی برای استفاده از روش های دانش بنیان در فعالیت های اقتصادی و کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با آموزش و ارائه آگاهی لازم به مردم و ترویج دانش در عرصه های مختلف، نیازمند حرکت جهشی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی محل پرورش انسان های موثر و خیرخواه است

گروه های جهادی محل پرورش انسان های موثر و خیرخواه است