مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-30اجتماعي

تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی شهر اردبیل قابل قبول نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده های ورودی شهرها به هیچ وجه قابل قبول نیست و اداره کل محیط زیست باید به این موضوع ورود کند.

- ، کمال الدین میرجعفریان ظهر شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه اردبیل شهر مهمان پذیر است، تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده های ورودی شهرها به هیچ وجه قابل قبول نیست و اداره کل محیط زیست باید به این موضوع ورود کند و هرچه زودتر نخاله های موجود را جمع آوری کند.

وی به آمادگی و استقبال استان اردبیل از مسافران در فصل گردشگری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فصل اصلی گردشگری استان اردبیل بهار و تابستان است، با همت جهادی همه دستگاه ها میزبانی شایسته برای مسافران ورودی به استان در ایام تعطیلات عید سعید فطر و تابستان پیش رو باشیم.

قائم مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل بیان کرد: در این فرصت کوتاه برای تعطیلات عید فطر اولویت اول با اقدامات ضروری و کوتاه مدت است اما به این معنی نیست که طول کشیدن پروژه های زیرساختی قابل قبول باشد، از دستگاه قضایی درخواست می کنم هرجایی که تعلل در اجرای پروژه ها رخ داده ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی شهر اردبیل قابل قبول نیست

تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی شهر اردبیل قابل قبول نیست