مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-04-30سياسي

13 هزار بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان درمازندران توزیع شد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران گفت: تاکنون 13 هزار و 500 بسته معیشی بین خانواده های زندانیان نیازمند در استان توزیع شده است.

- ، علی استادی ظهر شنبه در مراسم آزادی زندانیان و توزیع بسته های معیشتی در ساری اظهار داشت: تاکنون 13 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش بالای شش میلیارد تومان بین خانواده های زندانیان در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امروز 365 بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تهیه وتوزیع شده است، افزود: طبق تفاهمنامه بین سازمان زندان ها و هماهنگی استان ها، پنج میلیارد تومان برای تهیه بسته های معیشتی و آزادی زندانیان نیازمند تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: 13 نفر از زندانیان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل آزاد شدند.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند کار جهادی است و با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این حضور نشان می دهد که فاصله های موجود بین دولت و آنان در حال پرشدن است و تلاش های دولت و حضور در بین مردم در ترمیم این رابطه نقش مؤثری داشته است.

وی ازشناسایی 36 منطقه دارای آسیب در استان خبر داد و گفت: باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات این مناطق و محلات تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان درمازندران توزیع شد

13 هزار بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان درمازندران توزیع شد