مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-30سياسي

آب سد سفیدرود با دستور استاندار رهاسازی شد


استاندار گیلان با اشاره به نگرانی کشاورزان در خصوص کمبود آب گفت: علاوه بر اتکا به ذخایر آبی استان ، بسیار امیدوار به بارش رحم با اشات الهی جهت تامین آب مورد نیاز کشاورزان هستیم به این منظور آب سدسفیدرود از امروز رهاسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب گیلان در سالن الغدیر استانداری با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه گیلان همواره بر مدار ولایت گام برداشته و پشتوانه محکمی برای رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با اشاره به تنش آبی و کاهش بارندگی در استان گیلان گفت: از  گیلان ماه های پایانی سال گذشته مساله تامین آب کشاورزی استان در جلسات کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما پیش بینی ها درخصوص میزان بارش در ارتفاعات محقق نشد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تأمین به موقع آب در این استان بیان کرد: قرارگاه های شهرستانی به ریاست فرمانداران و به منظور مدیریت توزیع آب کشاورزی علاوه بر قرارگاه استانی باید در تمامی شهرستان های گیلان تشکیل شود لذا تحقق این امر علاوه بر دستگاه های متولی در حوزه آب، دستگاه های اجرایی دیگر هم باید وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد سفیدرود با دستور استاندار رهاسازی شد

آب سد سفیدرود با دستور استاندار رهاسازی شد