مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-04-30پزشكي

تحویل 3 میلیون دُز واکسن نورا به وزارت بهداشت


معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه گفت: تاکنون 3 میلیون دز واکسن نورا تحویل وزارت بهداشت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار احمد عبداللهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در گفت وگو با تسنیم بیان داشت: قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) از ابتدای همه گیری کرونا با دستور فرمانده معظم کل قوا برای مقابله با این بیماری تشکیل شد.

طرح های ضدعفونی معابر، تقویت بیمارستان ها و درمانگاه ها، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه، تزریق حداکثری واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون، تولید واکسن نورا در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و رزمایش های همدلی مومنانه توسط این قرارگاه اجرا شد.

وی همچنین از تزریق 23 میلیون دز اول واکسن در 282 مرکز واکسیناسیون بسیج خبر داد و گفت: در اوج همه گیری کرونا، 51 هزار و 850 بیمار در بیمارستان ها و 450 درمانگاه سپاه بستری شدند؛ به نحوی که بیمارستان بقیه الله (عج) تهران بیشترین تعداد بستری در کشور داشت و حتی پارکینگ این مرکز نیز به جایگاه تخت های کرونایی تبدیل شد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه ادامه داد: پاسداران 98 درصد دُز اول، 93 درصد دُز دوم و 67 درصد دُز سوم واکسن را تزریق کرده و در پایش های سلامتی کرونا شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 3 میلیون دُز واکسن نورا به وزارت بهداشت

تحویل 3 میلیون دُز واکسن نورا به وزارت بهداشت