مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-30پزشكي

گیلان زرد شد/ ثبت پایین ترین آمار بستری های روزانه کرونایی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون همه شهرهای این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: در شبانه روز گذشته پایین ترین بستری های روزانه درگیلان ثبت شده است.

- با اشاره به آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته شاهد ثبت کمترین تعداد بستری های روزانه کرونایی طی ماه های اخیر در استان گیلان بوده ایم.

وی به پذیرش و بستری 16 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان در شبانه روز گذشته، گفت: هم اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به 126 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه حال 25 بیمار کرونایی وخیم گزارش شده است، افزود: 31 بیمار کرونایی نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که سه نفر امروز به این بخش منتقل شده اند.

وی در ادامه با تأکید بر عدم عادی انگاری کرونایی با توجه به کاهش آمارها از سوی شهروندان، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و حضور مسافران در استان شهروندان باید با جدیت بیشتری شیوه نامه های کرونایی را رعایت کنند.

مهرابیان همچنین بر ضرورت توجه شهروندان به تکمیل نوبت های واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم برای افزایش سطح ایمنی خود و دیگران، تأکید کرد: کاهش آمارهای کرونایی با وجود سفرها نشان دهند تأثیر فراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان زرد شد/ ثبت پایین ترین آمار بستری های روزانه کرونایی

گیلان زرد شد/ ثبت پایین ترین آمار بستری های روزانه کرونایی