مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-30اجتماعي

بهره مندی 3400 دانش آموز کردستانی از آموزش های طرح دادرس


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دهمین دوره طرح ملی دادرس با مشارکت آموزش و پرورش با حضور 3 هزار و 400 دانش آموز در 149 مدرسه استان برگزار شده است.

- بابک قنبری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: طرح ملی دادرس از 20 دی ماه سال گذشته آغاز شده و تا کنون  3 هزار و 400 دانش آموز دختر و پسر در 149 مدرسه از آموزش های این طرح بهره مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این طرح، بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث و ارتقاء مهارت های دگر امدادی، خود امدادی، ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به دیگران و نهادینه کردن این فرهنگ در بین دانش آموزان بوده که طرح ملی دادرس در مدارس دخترانه و پسرانه استان کردستان در مقطع متوسطه اول (پایه هشتم) با حضور مربیان جمعیت هلال احمر و با توجه به شرایط کرونایی به دو شیوه در بستر فضای مجازی و حضوری برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان، استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای ترویج و فرهنگ سازی خود امدادی و سازماندهی تیم های بحران را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: همانطور که دانش آموزان در حال کسب آموزش های امدادی هستند در کنار آن ها مربیان، معلمان و مدیران مدارس نیز لازم است این آموزش ها را طی کنند، چرا که آموزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 3400 دانش آموز کردستانی از آموزش های طرح دادرس

بهره مندی 3400 دانش آموز کردستانی از آموزش های طرح دادرس