مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 06:322022-04-30دانش

تشریح جزییات افتتاح سامانه «نان» از زبان وزیر علوم


وزیر علوم از از افتتاح سامانه نان(نظام ایده ها و نیازها) خبر داد و گفت: سامانه نان به برقراری عدالت پژوهشی کمک می کند و در رتبه بندی دانشگاه ها هم نقش دارد.

- محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از افتتاح سامانه نان(نظام ایده ها و نیازها) خبر داد و گفت: بنده در سال 1385 مقاله ای تحت عنوان ساختارهای دانش مدار در عصر دانایی نوشتم و چند ایده را در آن مقاله مطرح کرده بودم، یکی از آن ایده ها تاسیس پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) بود که خوشبختانه با پیگیری هایی که یکی از پیگیری کننده ها خودم بودم انجام شد، بخشی از آن مقاله نیز به جمع آوری نیازهای کشور مربوط می شد و سامانه نان همان ایده است.

وی افزود: این ایده پس از حضورم در وزارت علوم جزء نخستین برنامه هایم بود که تمام نیازهای کشور اعم از نیازهای دستگاه های خصوصی و دولتی را جمع آوری کنیم و در معرض دید پژوهشگران و دانشجویان و دانشگاهیان قرار دهیم.

وزیر علوم اظهار داشت: سعی کردیم برای راه اندازی این سامانه ساختارسازی جدید نداشته باشیم و از ساختارهای موجود استفاده کنیم تا برای دولت هزینه ای نداشته باشد، بهترین محل برای این کار پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) بود که سامانه در آنجا تاسیس شده و امروز رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات افتتاح سامانه «نان» از زبان وزیر علوم

تشریح جزییات افتتاح سامانه «نان» از زبان وزیر علوم