مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 01:472022-04-29حوادث

راه دسترسی 16 روستای چگنی که در پی ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد


فرماندار شهرستان چگنی از بازگشایی جاده شاهیوند که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، خبر داد و گفت: در جریان ریزش کوه در این محور راه 16 روستا قطع و به شبکه آبرسانی تعدادی از روستاها خسارت وارد شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چگنی، افشین بازگیر فرماندار چگنی، غروب جمعه 9 در جریان بازدید از محل ریزش کوه و مسدود شدن جاده روستایی بخش شاهیوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته بر اثر ریزش کوه، جاده دسترسی بخش شاهیوند مسدود و در پی آن راه دسترسی 16 روستا مسدود و به شبکه آبرسانی تعدادی از روستاهای این بخش خسارت وارد شد.

وی بیان کرد: از زمان وقوع این حادثه مأموران راهداری و اکیب های شرکت آبفای شهرستان چگنی در محل حاضر شدند و تلاش برای بازگشایی جاده آغاز شد.

فرماندار چگنی گفت: در زمانی کمتر از دو ساعت مسیر روستایی مذکور از توابع شهرستان چگنی برای تردد خودروها باز شد و هم اکنون مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

وی افزود: همچنین بر اثر این ریزش به تاسیسات آبرسانی روستاهای ژیریژبان، طالقانی 1 و 2، چم دانه آسیب وارد شده بود که با حضور اکیپ حوادث شرکت آبفای شهرستان چگنی آب اهالی این روستاها وصل شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی 16 روستای چگنی که در پی ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد

راه دسترسی 16 روستای چگنی که در پی ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد