مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-04-29اقتصادي

74 هزار کارخانه در مازندران فعالیت دارد


مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به فعالیت 74 هزار کارخانه در استان، توجه به قشر کارگری را سبب رشد و پویایی اقتصاد دانست.

- ، علی باقری عصر جمعه در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در شرکت صنایع غذایی پردیس در شهرک صنعتی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه گفتگوی اجتماعی ابزاری برای مشارکت مردمی است؛ افزود: امسال برای نخستین باربا نگاه ویژه وزیر کار با رشد 57 درصدی افزایش حقوق قشر کارگری در کشور مواجه بوده ایم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه اگر در هر جامعه ای به قشر کارگر و کارفرمایی توجه ویژه ای شود، رشد ا قتصادی و پویایی تولید را به همراه خواهد داشت، گفت: در استان مازندران بیش از 74 هزار کارخانه فعالیت دارند ودر این زمینه حدود 680 تشکل کارگری و کار فرمایی تشکیل شده است.

فرماندار جویبار در این جشنواره با اعلام اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند، گفت: تولیدکنندگانی در این شهرک صنعتی هستند که تولیدات خود را به فروش رسانده اند اما متأسفانه در دریافت مطالبات خود با بدقولی هایی مواجه شده اند.

تولیدکنندگان با مشکل سرمایه درگردش روبرو هستند کمال رستمعلی با بیان اینکه واحدهای صنعتی این شهرک صنعتی در حوزه های برق، زیر ساخت هاو سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 هزار کارخانه در مازندران فعالیت دارد

74 هزار کارخانه در مازندران فعالیت دارد